Altijd bereikbaar met de live chat service

Met een live chat service kunnen ondernemers, óók de zzp'ers, altijd bereikbaar zijn. Door een live chat pop-up op je website te plaatsen kunnen je klanten en andere geïnteresseerden direct hun vragen en opmerkingen kenbaar maken. Uit onderzoek is gebleken dat websites met een live chat service maar liefst 35% tot 65% meer conversies hebben dan websites waarop dit niet mogelijk is. Potentiële klanten worden bovendien sneller en eenvoudiger een hoogwaardige lead, door hen direct de aandacht te geven die zij elders niet ontvangen. Vragen en onzekerheden kunnen direct een antwoord krijgen en men verlaat jouw website met een voldaan gevoel en genoeg antwoorden om een geleerde beslissing te nemen.

Zet onzekerheid om in vertrouwen

De onzekerheden die bezoekers hebben terwijl ze op zoek zijn naar iets en via een zoekmachine plotseling op jouw website terecht komen, kunnen direct door de live chat service worden verholpen. Op die manier wordt vertrouwen gewonnen en het geeft jou een prachtige kans om iets over je potentiële klanten te leren. Wat begrijpen ze niet helemaal in jouw specifieke vakgebied, wat zijn hun vragen en welke wensen hebben zij? Je kunt deze informatie vervolgens gebruiken om niet alleen deze specifieke klant van dienst te zijn, maar ook andere zoekende mensen over de streep te trekken. Zodoende kun je je producten of diensten en natuurlijk je website beter afstemmen op hetgeen waarnaar wordt gezocht. 

Verrijk je onderneming met een inbound callcenter

Naast de live chat service die je klanten helpt per direct antwoorden op hun vragen te krijgen is er de mogelijkheid van een inbound callcenter. Je hoeft je met deze waardevolle telefoondienst geen zorgen meer te maken over gemiste oproepen en kunt onverstoord verder met je eigen werk. Niet meer naast de telefoon wachten tot je gebeld wordt, maar je focussen op je core business. Ervaren en getrainde telefonistes staan jouw klanten persoonlijk te woord en beantwoorden op professionele wijze alle vragen. Zelfs de vragen waarop deze vriendelijke telefonistes geen antwoord hebben worden aan jou teruggekoppeld via e-mail, Whatsapp of SMS. Je kunt de klant dan zelf terugbellen met een antwoord, of de telefoniste van het inbound callcenter vragen dit voor je te doen.

Bespaar tijd en geld

Zonder een receptioniste aan te hoeven nemen profiteer je dus van een vakkundige telefoniste, die jouw onderneming zelfs 's avonds en in het weekend bereikbaar maakt. Met een inbound callcenter én een live chat service weten jouw (potentiële) klanten je altijd te vinden. Dat spreekt in je voordeel! Probeer het 30 dagen gratis of vraag een offerte op maat aan. Binnen een half uur kan jouw inbound callcenter al voor je aan de slag.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *